Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) (-) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's digital health (6) preventieve gezondheid (5) game ontwikkeling en technologie (5) digitale tools (4) product design (4) stem/steam (3) vital cities (3) gezonde omgeving (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) sport & coaching (2) quality of life (2) metaverse (2) educatieve technologie (1) digital skills & mediawijsheid (1) onderwijs en vorming (1) cyber security (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve leeromgevingen (1) big data and analytics (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) innovatie (1) Zoeken op tekst