Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's onderwijs en vorming (14) didactische innovatie (10) educatieve technologie (8) stem/steam (7) innovatieve leeromgevingen (7) digital skills & mediawijsheid (6) product design (6) game ontwikkeling en technologie (5) digitale tools (5) welzijn in het onderwijs (4) palliatieve zorg (3) sociale interventies met impact (3) digital health (3) preventieve gezondheid (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) sport & coaching (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) big data and analytics (1) gezonde omgeving (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst