Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) (-) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's game ontwikkeling en technologie (5) product design (5) stem/steam (4) digitale tools (3) industrie 4.0 (2) digital health (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) sport & coaching (2) vital cities (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) metaverse (2) voedingsindustrie (2) educatieve technologie (1) preventieve gezondheid (1) sociale interventies met impact (1) digital skills & mediawijsheid (1) onderwijs en vorming (1) innovatieve leeromgevingen (1) big data and analytics (1) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) Zoeken op tekst