Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) (-) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (15) digitale tools (13) industrie 4.0 (7) digital health (7) onderwijs en vorming (6) big data and analytics (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital skills & mediawijsheid (5) didactische innovatie (5) product design (5) educatieve technologie (4) preventieve gezondheid (4) stem/steam (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) quality of life (4) sport & coaching (3) vital cities (3) innovatieve leeromgevingen (3) metaverse (3) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) welzijn in het onderwijs (2) d4e1 (2) voedingsindustrie (2) innovatie (2) sociale interventies met impact (1) gezondheidsbevordering (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) Zoeken op tekst