Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Business & Ondernemen (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's sociale interventies met impact (5) game ontwikkeling en technologie (5) digitale tools (5) vital cities (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) stem/steam (4) product design (4) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) d4e1 (2) educatieve technologie (1) digital skills & mediawijsheid (1) circulaire economie (1) didactische innovatie (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst