Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (14) digitale tools (12) digital health (7) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital skills & mediawijsheid (5) big data and analytics (5) educatieve technologie (4) preventieve gezondheid (4) onderwijs en vorming (4) stem/steam (4) didactische innovatie (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) marketing & communicatie (2) vital cities (2) innovatieve leeromgevingen (2) d4e1 (2) innovatie (2) circulaire economie (1) gezondheidsbevordering (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) Zoeken op tekst